Мобільний додаток "Моя Охорона - G4S"
«Моя охорона- G4S» є мобільним додатком який встановлюється на смартфон з операційною системою Ios або Android. Основною функцією є - тривожного виклику від фізичної особи (виклик про допомогу) з координатами місцеперебування в в чергову частину G4S. Для функціонування додатку на смартфоні користувача повинні бути активовані GPS та послуга мобільногоInternet.
Додаток надає можливість зв'язатися з черговою частиною G4S (щоб відмінити виклик, отримання інструкцій і т.д.)
Також є можливісь зв'язатися з Call центром G4S для отримання консультації.
Сигнал тривоги
Для відправки тривожного виклику достатньо запустити додаток и натиснути велику кнопку в центрі екрана.
Через декілька секунд після натискання кнопки, офіцер чергової частини G4S отримає вашь виклик і побачить місце вашого перебування на карті, а крім того побачить необхідну інформацію яка полегшить надання допомоги. Після отримання виклику офіцер чергової частини перенаправить сигнал тривоги найближчому до вашого місцезнаходження екіпажу групи реагування(ГР) і зв'житься з вами для уточнення ситуації. Як тільки офіцер передає виклик єкіпажу ГБ, на планшет що знаходиться в автомобілі надходить сигнал тривоги з вказівкою вашого місцеперебування і вашими контактними данними. Про успішне надходженя сигналу в чергову частину G4S сигналызуе змына колыру кнопки виклику з красного на зелений а також текстове повыдомлення «Ваш виклик прийнято», пысля цього додаток дозволяє використовувати телефон в штатному режимі, оскільки відмінити виклик можливо тільки з пульта чергової частини після завершення обробки віклику. Якщо з причин недостатньої якості зв'язку, або через особливості вашого місцеперебування (подвали, тоннелі) Ви не отримали підтвердженя про надходженя сигналу в чергову частину – скористайтеся кнопкою меню "Подзвонити на пульт", яке доступне одразу після інсталяції додатку, навіть без активаціі основної функції.
Зв'язок з офіцером чергової частини G4S
Для того щоб зв'язатися з офіцером чергової частини G4S необхідно натиснути кнопку «Дзвінок на пульт оператора» в лівому нижньому куті єкрана.
Ця функція може бути вікористана як для відміни тривожного віклику, так і для отримання консультації по діям в тій чи інший ситуації, а також для сповіщення офіцера чергової частини про тривожний віклик в разі якщо ві знаходитесь у приміщенні і сигнал виклику не проходить в штатному режимі.
Дзвінок в Call Centr G4S
Для отримання консультаційних послуг спеціаліста G4S необхідно натиснути кнопку «Консультація Call центр» розміщенну в правому нижньому куті єкрана.
Наші спеціалісти проконсультують Вас по цілому ряду питань, таких як:
Дорожні питання, пов'язані з можливими ДТП, конфліктами та загрозами під час руху по автошляхах України;
У випадку пожежі (до прибуття пожежної команди);
Виявлення підозрілих предметів на теріторії;
Зв'язок з співробітниками правоохоронних органів;
Потенційно небезпечні, надзвичайні ситуації;
Отримати інформаційну допомогу (адреси, телефони служб, организацій, евакуатор, ремонт шин, специаліст по відкриванню замків та інше);
Інші обставини, які можуть виникнути в залежності від ситуації та місцеперебування Клієнта.